TAGGAD!

Känner mig riktigt taggad inför den kommande veckan känner jag!

Lyckades ju komma igång rejält med träningen nu i slutet av veckan och känner nu att jag bara vill iväg igen. Idag blev det inget då jag var på tok för trött för att ta mig upp ur sängen innan klockan ringde och det var dags att gå på jobbet. Förvisso hade jag kunnat ta en tur nu ikväll efter att jag slutat, men i brist på väglysen och pannlampa fick det bli en vilodag idag. Nya tag i morgon istället :)

En riktigt BRA helg har jag i alla fall haft. Då jag igår morse gick av jobbet gick jag hem och svidade om och åkte därefter till Hoverberg där jag parkerade bilen och tog sedan en powerwalk runt berget. Fantastiskt uppfriskande! Lunch och återhämtning i soffan innan det var dags att ställa sig i ordning för en tur till stan. Blev halv 7 hämtad av Pelle, åkte in på Eastern och åt god middag innan vi knatade vidare till biostaden (filmen, vad den nu hette, var dock sjukt dålig och jag fattade ingenting!) väl hemma i Svensta igen avslutades kvällen i soffan med nåt glas vin och frågesport :)

Idag har jag jobbat och lyckats komma över en 'kaffemaskin' till ett ruskigt bra pris, ibland har man bra tur! Nu väntar jag bara på kaffeleveransen sen kan ni minsann komma hit och dricka gokaffe ;)

Näpp, sova lite nu kanske.
Möten, träning och stadsresa på agendan i morgon.
Natti natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0