Tappat det.

Morgonen började bra och jag var sminkad och klädd dryga timman innan jag skulle vara på plats! Hur ofta händer det!? Aldrig tidigare va jag vet..

Jaja, eftersom jag var klar så tidigt som jag var så hann jag både diska och dricka en kopp kaffe i grannes med Frippe och Erika innan jag skulle iväg. Det var kanske där vid kaffet mitt humör började dala då jag lyckades spilla ut halva koppen över mig själv.. Har i och för sig inte hänt nåt mer drastiskt efter det men motivationen till att över huvud taget göra nånting har liksom försvunnit. Otäck känsla det där..

Har i alla fall tryckt i mig lite lunch, kikat klart på första delen av 'Misterioso' och ska nu börja sakta ihop mig för att åka och få håret klippt. Ta på å va bra nog slitet nu så en liten uppfräschning skulle inte skada. Blir dock bara topparna hon får ta, tanken är ju att spara ut håret långt igen (om jag har tålamod till det vill säga).


I övrigt håller jag tummarna för lika kanonväder i morgon som det är idag. En skidtur på Hogna kanske man skulle försökt tagit sig iväg på då - tåls att tänkas på :)

Nä iväg igen då,
fortsatt trevlig dag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0