Jomen de funkar.

Trots att själva dagen i sig varit rätt slapp så måste jag ändå ge mig själv en liten klapp på axeln för kvällens prestation!

För faktiskt blev jag inte kvar i soffan som nå florat utan lyckades faktiskt ta mig upp och iväg ner till modern på cykel för att sedan tillsammans med henne avverka 1,8 mil på sadeln.
Okej, nu ska jag va helt ärlig - jag tog inte ut mig direkt men det är alltid skoj att va dragplåster åt någon annan och jag är riktigt stolt över min mamma nu! :)



Nu tänkte jag försöka få konatkt me systern i hopp om att hon kanske vill komma och fika med mig sen. Om inte så blir det egentid i soffan me kvällsfika och lite tv tittande. I morgon är det skolavslutning på agendan - tänka sig min lilla lilla bror (som kanske inte är så liten längre) går ut första klass, gofisen min! :)



Näpp, ringa pappa och sedan duscha.
Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0