Bättre..

..men fan inte bra!

Känner mig aningens bättre till mods nu än vad jag gjorde tidigare idag.
Chocken har så smått börjat lägga sig och även om jag fortfarande anser hela grejen med restskatt vara helt åt helsike dumt så är det väl inte så mycket annat man kan göra än att se glad ut och vackert betala skiten.

Tur att jag har ett bra jobb som emellanåt kan lyfta upp mig, annars hade jag väl legat hemma och storbölat hela dagen. Nu fick jag ju faktiskt fokusera på annat och skratta en del :)

I morgon borde jag ta mig iväg på någon form av träning..borde ja..
Undrar just om motivationen till det finns i morgon då jag vaknar?
Hoppas kan man ju alltid göra.
Måste flirta lite med Bengt i morgon så kanske kanske han kan köra upp crosstrainern till mig.
Jag säger inte att jag kommer bli mer aktiv men risken att jag skulle ta mig för att röra på mig blir ju i alla fall betydligt större!


Nu ska jag göra mig klar för sängen.
Har tappat stinget för det här med sena nätter som det känns (vilket ju i och för sig är bra).
Vid 22 är jag trött och vid 23 har tröttheten börjat övergå till övertrött och då kan det ju sen va ett rent helvete att somna. Skillnaden däremellan är hårfin och rätt svår att pricka på, ungefär som med en salongsfylla.. Dom är bäst men attans så svåra att finna på och hålla sig kvar i.


Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0