Dagen före.

Äntligen sängen!
Den har varit enormt efterlängtad hela dagen vill jag lova och nu då jag tillslut fick lägga mig va den otroligt skön!

Igår blev det lite alkoholande i Kvarnsjö tillsammans med Klas och en kompis till honom. Vad som skulle bli en lugn och relativt tidig kväll med någon drink slutade med en bra nog tankad Ida som inte kom i säng förrän klockan va tre.. Behöver jag säga att det va rätt tungt att kliva upp i morse då klockan ringde halv åtta? och behöver jag säga att föreläsningen jag suttit på idag mellan 8.30-16.00 varit extremt tungsam att genomlida? Det enda som känts okej idag är jobbet som jag började kl 16 och avslutar i morgon bitti kl 9.

Ojoj.
Jaja, ligger ju som sagt i sängen nu så jag tog mig igenom även om det stundvis varit tveksamt.

Sista timmarna nu som 24 åring. Som jag skrev för nån dag sen så är ju inte 25 nån ålder, det vet jag och det tycker jag egentligen inte. Men många har idag gett mig fina gliringar som 'nu går det bara utför' eller '25 va värst för mig, fan vilken åldersnoja jag hade'. Tack för ert peptalk, känns bra att höra :p Dock vet vi ju alla att man inte blir äldre an man själv gör sig så det är väl bara för mig att 'keep up the good work' :)

Nu ska jag sova.
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0