Dumdristigt!

Bara för att jag igår kväll loggade in på Skatteverkets hemsida och insåg det bästa nog fan är att börja jobba svart bjöd inte natten på någon vidare god sömn..

Lite bättre till mods vaknade jag sen idag och bestämde mig för att ta tag i mitt hår - no more pink!
Said and done.
Då jag tryckt ut färgen i flaskan tappade jag bort mig lite och tog sedan flaskan för att trycka ut lite färg.. Det hela resulterade i att vätskan vackert rann ut över min panna och ansikte. ÅH!
Tack och lov blev det en del kvar så jag tillslut kunde färga hela håret.

Alltså jag blir så less!
I och för sig visste jag att en restskatt skulle vara näst intill omöjlig att undvika men att det skulle bli så mycket som det faktiskt blev kunde jag inte drömma om. Jaa, det är väl ingen mening att sura.. Gjort är ju gjort så det är väl bara att bita i det sura äpplet, betala och se glad ut.
Usch.

Nu HOPPAS jag att jag har en bra hår och sminkdag så jag kanske kan få bli på lite bättre humör, annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0