Flyplatshäng - igen!

Som rubriken säger: flygplatshäng igen, denna gång på Svensk mark.

Sitter inne på Arlanda och inväntar flyget hem till Jämtland. Frågade om det gick att boka om biljetterna till ett tidigare flyg vilket gick bra - för 2000 kr/person.

Arlanda är nog kanske inte så dumt trots allt.

Ska bli så OTROLIGT skönt att komma hem! Slänga ur alla grejer ur ryggan och sedan sätta på två maskiner som jag sedan kan hänga i morgon. Därefter blir det en låååång och välbehövlig dusch. Var just och inhandlade skrubbvante och duscholja som flitigt ska användas sen. Fy tusan va torr min kropp är! Luften här måste va helt olik den i Thailand. Jaja, lite skrubb och olja ska väl kunna råda bot på mitt problem.

Men NUUU vill jag åka, okej!?
Boarding om 10 minuter..förbaskade väntan hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0