Förbannat!

Då man lyckats få tag på wifi och äntligen lyckats ansluta nä då funkar inte Facebook (!!)

Förbannade jävla flygplatser!
Jaha, så vad ska jag fördriva tiden med tills vi ska lyfta om cirka 4 timmar då!? Sova vill jag göra men samtidigt inte. Sover jag nu kan jag säkert inte sova på planet sen och jag vet inte om jag va så sugen på att sitta vaken från Peking till Stockholm..

Resan hotet gick i alls fall smärtfritt. Köpte sömntabletter i Bangkok som vi tog då vi satt oss på planet sen sussade vi gott. Missade till och med maten och det hör ju inte till vanligheten att jag missar en måltid. I och för sig va de säkert ingen gourmet måltid men ändå.

Shoppat lite taxfree nu, blev inte så mycket på grund av halvkasst sortiment men nån liten drink eller avvek ska jag väl kunna bju på fram över :)


Köra lite Dragonvale då kanske i brist på annat.
Hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0