Förlåt då.

Glömde bort bloggen igår.. Men till mitt försvar kan jag säga att det var fullt upp hela dagen :)

Först ut var påhälsning och mys hos mamma. Småttingarna blev väldigt glada över presenterna jag köpte med mig från Thailand så det kändes skoj :) Hakade på mamma och Co. upp till momma en sväng och for därefter hem. Dryga timman senare kommer Pär och plockar upp mig och vi åker upp till Skalet för att utforska rean lite.
Utdelningen var bra och resulterade i en Norröna tröja och ett Karitraa underställ till fin fina priser - nöjd tjej!

Jobb mellan 15.30 och 21 och därefter hem för lite filmtittande innan det blev sängen.

Vaknade idag igen vid sju och kände mig pigg (har gjort det varje dag sen jag kom hem). Känns riktigt gött å vakna den tiden å faktiskt känna sig utsövd, misstänker dock att det är övergående och att ordningen snart kommer att vara återställd = konstant trötthet.

Funderar lite på om man skulle gått över lägenheten med skurtrasan en sväng. Skulle behövas och jag har ju inte så mycket annat för mig nu.. Hum.. Tar en dusch först så får vi se hur det fortsätter sen.

Trevlig dag på er :)

Kläa som fick bli ma heim, jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0