Hipp hipp!

Så var då dagen kommen,
dagen då jag är närmare 30 än 20 och dagen då jag är närmare 50 än 0..
Jisses!

So far har dagen varit fantastiskt bra!
Efter jobbet inhandlades ingredienserna till tårtorna och sedan var det bara att åka hem och börja baka!
Måste säga att skillsen fortfarande sitter i även om det var bra nog länge sen man pysslade med marsipan och tårtbottnar. Jaja, en lila och en gul tårta blidde det iaf.

Förste gäst att knacka på dörren var Micke som sedan följdes av Erik och Klas :)
Sitter nu och inväntar Klas som var tvungen att åka på jobb en snabbis men snart skulle komma tillbaka för påtår.

Om någon timma är det dags att bege sig ner på byn för att hämta ut tårta och sedan åka hem till mor och fortsätta firandet, då med la familia :)

Alltså jag fullkomligt ÄLSKAR att fylla år!
Inte för presenternas skull (även om dom såklart är roliga att få) utan för att man får träffa alla samtidigt, fika en massa och bara mysa! Sen att dagen är 'Min' gör det bara bättre. Folk är där för min skull, för att de tycker om Mig :) Jag blir lycklig av sånt! <3


Lite senare ikväll blir det till att skriva ett tackinlägg men eftersom jag fortfarande är 'mitt uppi' hela dagen just nu väntar jag en stund med det.


På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0