I wish..

Åh vilken bra dag det varit!

Fått undan all tvätt vilket känns underbart så man slipper bekymra sig i det. Haft en liten påhälsning av pappa och farfar samt fikat med underbara vänner :)

Vid halv fyra bar det av på jobbet vilket också varit skoj!

Semestern var verkligen behövlig då jag det senaste året jobbat extremt mycket vilket kändes där i slutet innan vi for. Men nu är jag tillbaka med nya fräscha krafter :)

Just precis nu känner jag mig i och för sig inte sådär jättefräsch. Har feberkänningar och mår illa.. Hoppas innerligt det är jetlagen och det enorma miljöombytet som spökar för jag har varken tid eller lust med att vara sjuk!
Har tryckt i mig Ipren nu så jag hoppas det känns bättre i morgon efter en god natts sömn.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0