Kommit av mig.

Det märks klart och tydligt här på bloggen att semestern är slut då inläggen blir färre och färre. Inte okej men det är fullt upp ma ett så jag hinner liksom inte med, eller hinner gör jag väl men det glöms som bort..

Men nu då ska ni väl kunna få er en liten update.

Igår morse susade jag till Rätan. Intog gofrukost och en kopp kaffe innan jag och palla gränslade varsin skoter och gav oss iväg. Åkte lite led först (som för övrigt var ruskigt fin, som ett salsgolv som pappa så fint uttryckte det) men svängde tillslut av och körde sedan kraftledningsgatan. Oj så jobbigt men även oj så skoj! Träningsvärken i rygg och armar är idag ett faktum men lätt värt det! Efter skoteråkningen blev det lite slapp i soffan innan vi tillsammans med farbror Mats, Adam och Amanda for ner på Wärdshuset för att äta god tacobuffé - mums!

Packade ihop mina grejer och åkte tillbaka till Svensta. Lite fix och don innan Pelle kom och hämtade mig och vi åkte in till stan för ett biobesök. Bion, 'En gång i Phuket', var helt klart en film i min smak! Skrattade så tårarna sprutade. Helt klart en film jag rekommenderar! Tillbaka i Svensta igen blev det lite tv tittande innan det slutligen var dags att sussa.

Har idag jobbat hela dagen vilket har varit trevligt.

I morgon har jag endast personalmöte från morgonen inplanerat så jag är öppen för förslag på vad man ska fördriva resten av dagen med. Skulle kanske ha tagit en tur med skidorna..

Jaja, nu ska jag sova i alla fall.
Blev lite sent igår och sen upp tidigt i morse och jobba hela dagen så jag känner mig rätt mör i kroppen nu faktiskt.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0