Lista.

Hur gammal är du om fem år?
- 30.. :/
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Eftersom Pelle nyss for så måste det bli han då (dock är ju klockan bara 09.30)
Hur lång är du?
- 175 centimeter.
Vilken är den senaste filmen du sett?
- Senaste hela filmen var nog 'whats your number'
Vem ringde du senast?
- Pelle.
Vem ringde dig senast?
- Pär.
Hur löd det senaste sms:et du fick?
- 'Hejtjej! Vet du hur det blir ikväll för dig? :)'
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Vill jag ha ett snabbt svar eller diskutera något föredrar jag att ringa. Annars funkar sms.
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda, i och för sig va dom aldrig gifta.
När såg du senast din mamma?
- Igår.
När vaknade du i dag?
- Strax efter åtta då Pär ringde.
Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Förhoppningsvis fortfarande här nånstans fast då i ett hus jag äger tillsammans med min man och våra barn.
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Minns inte riktigt..
Hur stor är din säng?
- Fruktansvärda 90.. Jag MÅSTE hitta ett nytt boende snart känner jag!
Sover du med eller utan kläder på dig?
- Trosor oftast.
Vilka städer har du bott i?
- Östersund och Göteborg.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Skönast är ju helt klart barfota!
Är du social?
- Kanske för mycket ibland.
Tycker du om kaffe?
- Ohja.
Vad dricker du till frukost?
- Mjölk till gröten.
Sover du på någon särskild sida?
- Oftast sommar jag nog på vänster sida.
Tycker du om att mysa?
- Jag ÄLSKAR att mysa!
Är du en beroendemänniska!
- Om jag är beroende? Ja snus då.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Jo, Örjan och Lovisa :)
Vill du ha barn?
- Helst 4 tack.
Har du någonsin åkt ambulans?
- Nix.
Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder och upplevelser.
Sover du med gosedjur?
- Nej.
Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Tack och lov inte, peppar peppar.
Vilken var den senaste boken du läste?
- Ego woman av Gynning.
Vad tycker du är snyggast på en kille?
- Jag gillar ryggar.
Vilket är det sexigaste/osexigaste yrket enligt dig?
- Sexigaste är nog någon form av hantverkaryrke och osexigaste är folk som inte vill jobba! (iofs är inte det nåt yrke men det är isf sjukt osexigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0