Måndag.

Jahapp.
Fattar inte riktigt vart den här dagen tagit vägen, tyckte den nyss började.

Personalmöte, lönesamtal, påhälsning hos Emma-Lina på Myltan, slapp i soffan, Ica och nu har jag just ställt in en form i ugnen av det där brödet jag pratade om igår.
(Av smeten att döma kan det till och med tänkas att det blir gott att äta).

Nu då?
Börja fundera på nån middag kanske..men vad?
Soppa?
Köpte ju trots allt en ny kokbok förra veckan med enbart recept på soppor så jag kanske skulle ha invigt den :)


Längtar till helgen gör jag också för i helgen styr nämligen jag och 7 brudar till kosan upp mot Ljungdalen där helgen ska spenderas. Skoteråkning, sol, skratt och vin har jag räknat med!
Ja, allt förutom solen är ju garanterat redan - får hoppas att vi har väderguden på vår sida så man kan underhålla brännan lite :)


Känner mig fortfarande lycklig!
Känns som jag har en bra tid framför mig med en massa rolig upptåg, planer och annat skoj :)
Jag gillart!

Nämen nu är jag hungrig.
Måste kanske ställa mig vid spisen nu ändå då trots att jag tycker att det är något tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0