Refrängen.

Så har vi kommit till den tidpunkt på dygnet då det är dags att tänka på refrängen. Och detta gör jag idag som en väldigt nöjd och belåten tjej. Känner mig sådär härligt slut och mör i kroppen så det ska bli riktigt skönt att lägga ikull sig.
Önskar dock att jag haft nån bra bok, Madonnas självbiografi va så seg att komma in i..

Städningen idag blev det inte mycket av.
Hann dock gå igenom toan ordentligt så nu ska det bara torkas golv där inne sen är i alla fall den klar.
Undrar just när jag ska hinna ta resten av lägenheten..
I morgon efter promenaden ska jag åka till Rätan för att underhålla papsen lite (han opererade sitt knä igår och är nu sjukskriven så jag misstänker att han vill ha lite sällskap) och efter det är det jobb till på torsdag morgon. Sedan på torsdag dag är en fisketur inplanerad.. Får bli torsdag kväll då kanske. Eller snarare, det måste bli på torsdag kväll för sen är det fullt upp resten av helgen som det ser ut.

Jaja, det var ju egentligen skit samma när om och hur jag ska städa! Huvudsaken är ju att det blir gjort..

Nu ska jag i alla fall göra mig klar för sängen så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0