Restime! :)

Hallå där!

Va ett tag sen det skrevs nåt här igen..
Få se.
Helgen spenderades tillsammans med ett gäng glada och sköna brudar i Åsas fina stuga i Skärkdalen. Med tanke på årstid och läge på stugan var en massa skoteråkning inplanerat men då en massa snö redan töat bort och en orkan vind bestämt sig för att flytta in på fjället på lördagen fick vi nöja oss med 4 mil. Dock gick det ingen nöd på oss då det fanns en massa vin, oboy med både mintu och punsch, mat och annat gött. En massa skratt och andra roligheter har helgen bjudit på så jag vill passa på att tacka er tjejer för det, repris snart hoppas jag! :)

Bortsett från möte i morse är denna måndag en ledig sådan. Inte alls mig emot. Ikväll ska jag vara barnvakt en stund och sedan åka till Kvarnsjö för en öl eller två i goda vänners lag. Måste dock se till att hålla mig på mattan då det i morgon är utbildning mellan 8-16 och sedan jobb mellan 16-09.. Men jag ät ju fortfarande ung så de går nog bra :)

På tal om ung.
På onsdag fyller jag år, 25 år.. Egentligen bryr jag mig inte så hårt, va faan 25 är ju ingen ålder! MEN om man fortsätter tänka på det inser man snart att jag på onsdag kommer att vara närmare 30 än 20 - DET om nåt känns faktiskt lite skrämmande!

I övrigt kan jag även förtälja för er kära läsare att jag tillsammans med pappa, syster och två kusiner åker till Turkiet den 26:e maj för en veckas semester :) Ska bli skönt även om jag nästan nyss kom hem!

Nämen de va väl allt för nu.
På återseende.


Kommentarer
Postat av: Åsagåsa

Tack själv Ida för en trevlig helg med många goa skratt =) Självklart ska vi snart hitta på något igen!!!!!!

2012-03-26 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0