Så va dom bara en..

Och den där 'en' är såklart jag - last man standing..
Ni vet vår inplanterade fisketur, den jag igår såg fram emot? Ja den i alla fall blir det inget av med. Från att ha varit fyra tappra själar är det nu endast jag kvar då de andra av olika anledningar droppat av.
Hoppas Ni läser detta och hoppas då även att ni tänker 'vi skulle prioriterat annorlunda så hon sluppit bli ledsen'.

Mmm, lätt att vara efterklok!
(Till er andra läsare kan jag säga att det är med viss ironi jag skriver detta men det ska såklart inte mitt så kallade fiskesällskap få reda på!) :p

Av vad jag kan döma av vädret ser det ju ut att vara rätt okej. Helt okej för en cykeltur i alla fall så det är precis vad jag ska ta mig för då jag kommer hem.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0