Spontant! :)

Ulrika bestämde för några dagar sedan att hon skulle tatuera sig. Hon gick till en tatuerare, fick en bild uppritad och bokade tid. Jag har också varit sugen men inte varit helt 100 med vad jag vill ha. Eller jo, jag har vetat vad men inte hur.

I alla fall.
Ikväll klockan sju hade Ullis tid så när jag sitter där bredvid och hör surret från maskinen blir jag också sjukt sugen på att förgylla kroppen med något. Efter att U är klar frågar jag killen i fråga om han möjligtvis hade tid att gadda mig också vilket han hade. Skrev texten jag ville ha i nåt typsnitt i word och bad honom sen lägga en personlig touch på det hela vilket han lovade att göra undertiden vi åt middag. Då vi kommer tillbaka har han skissat om texten lite och jag blev såld!

Skulle ljuga om jag sa att det inte gjorde ont, för det gjorde det! Fick gåshud mellan varven. Tack och lov släpper smärtan så fort nålen lyfts :)
Slutresultatet blev i alla fall bra och var värd smärtan, faktiskt så är jag kär! Har i och för sig inte sett den riktigt än dels på grund av att den sitter i nacken och dels för att jag fortfarande inte tagit bort 'förbandet'

Jaja.
Nu ska jag snart sluta mina blå. Tidig uppstigning i morgon då taxin som ska ta oss till flygplatsen kommer den okristliga tiden 05.30 :/

Natti natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0