Tidig morgon.

Klockan åtta var jag uppe och en halvtomma senare på väg mot Hoverberg för en promenad runt berget. Kunde ha varit riktigt skönt om orkanvindarna hållit sig i schack, men men vi tog oss runt på en rätt okej tid ändå :)

Väl hemma slängde jag mig på cykeln och trampade ner på Ica för att fylla på matförrådet en smula. Tillbaka hem igen där det kokades gröt och gjordes mackor som sedan avnjöts till en film, 'The Change up', i soffan.
Nu är det dags att ta itu med lite städning innan det är dags att knata på jobbet.

Hoj.

Klockan åtta var jag uppe och en halvtomma senare på väg mot Hoverberg för en promenad runt berget. Kunde ha varit riktigt skönt om orkanvindarna hållit sig i schack, men men vi tog oss runt på en rätt okej tid ändå :)

Väl hemma slängde jag mig på cykeln och trampade ner på Ica för att fylla på matförrådet en smula. Tillbaka hem igen där det kokades gröt och gjordes mackor som sedan avnjöts till en film, 'The Change up', i soffan.
Nu är det dags att ta itu med lite städning innan det är dags att knata på jobbet.

Hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0