Trött tjej.

Då jag kommit hem från mötet idag satte jag mig ner i soffan och började gå igenom bilderna från Thailand.
Blev drygt 300 stycken så det tog sin lilla stund att gå igenom och sedan välja ut vilka som skulle få hamna på Facebook.

Då det evighets projektet var klar bestämde jag mig för en liten skidtur. Bytte om till de något tightare kläderna och skodde på mig pjäxorna. Sådär vid första staktagen kändes spåret rätt okej och jag hade bra glid dock varade det inte särskilt länge. Alla trädens dekoration i form av barr och kottar måste ha legat på spåret. Fy tusan! Blev endast en ynka kilometer sen fick de va nog! Tänkte att med lite tur finns det fortfarande snö kvar på sjön så jag slängde in både skidor och mig själv i bilen och susade iväg till Berg. Inser dock på vägen dit att skridskor varit ett mycket bättre färdmedel då det mest bara var is på vår vackra sjö..

Frustrationen börjar nu stiga rätt rejält..

Funderar och klurar på mitt nästa drag och kommer då fram till att en cykeltur skulle kunna va skönt då vägarna nu är framtinade. Blir då påmind om att min cykel inte har en tillstymmelse till luft i däcken och att jag då måste gå med den bort till Ok för att få problemet åtgärdat. Sagt och gjort. Svettig och jävlig anländer jag på Ok och får där, till min stora lättnad, hjälp att fylla däcken med luft. Vid det här laget har dock solen gått i moln och vinden tilltagit en smula så cykelturen runt Rörön ersattes rätt snabbt av en tur hem till mamma via 321:an (förvisso kändes det som att det räckte för mina ben).

Hemma hos mor bjöds det på middag innan jag tog mig an uppdraget att frisera pojkarna. Så fina dom blev :)

Har nu gått och lagt mig och känner mig faktiskt rätt mör i kroppen trots att det inte blev mycket till träning idag. Får ta nya tag i morgon då en morgonpromenad runt Hoverberg är planerad.

Sussa sött.


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha kom just att tänka på hur de gick till när du vart utan luft i däcken ;)

2012-03-13 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0