Walk walk.

Herrejävlar va vi har gått dom två senaste dagarna - garanterat flerfaldiga mil!

Startade denna dag med en mastodont frukost här på hotellet. Shiiit vilken buffé! Det fanns ta mig tusan nästan allt + lite till :) Mätta och belåtna rullade vi sedan in på Mbk där resten av dagen har spenderats (med undantag för ett litet besök på Siam center) Shoppar lite samt fått min telefon lagad - ÄNTLIGEN! Så numera har jag en hel display samt vibration. Oh så bra!

Tog en tur till nån marknad. Ingen större hit men lyckades i alla fall hitta lite små krafs till småttingarna hemma. Då vi skulle hem ropade vi åt oss en tuktuk och då jag hoppar in i den ser jag att det ligger nåt på sätet, en iPhone. Eftersom det inte satt någon annan där och för att chauffören i fråga antagligen inte haft en blekaste om vem ägaren var så tog jag den. I Sverige hade jag lämnat in den hos polisen men i detta, till synes, laglösa land känns det rätt onödigt. Så nu har jag helt plötsligt två iphones (varav en med arabiskt ursprung).

Jaa.
Det var väl ungefär det.

I morgon blir det åter shopping innan det är dags att bege sig mot flygplatsen för ännu lite mera shopping på Victoria secrets - jiho! :)

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0