Det känns..

..i kroppen att jag varit en sån där hurtig människa nu i några dagar.
Till och med lite träningsvärk i magen - dock beror nog även det på att det varit en del skratt den senaste tiden :)

Kickade igång den här dagen med att vara oförskämt trött.
Usch och fy för att vakna, senare än det är tänkt, och ändå känna sig sjukligt trött.
Fan INTE okej.
Well well, efter ett uppiggande telefonsamtal som verkligen fick mig på bra humör gick allt så mycket lättare och träningskläderna gled på och jag stack ut. Vädret såg inte lovande ut men allteftersom jag gick lättade molnen för att slutligen bjuda på riktigt behaglig värme. Avslutade min runda med lite kvalitetstid i solariet.

Just ja, fick ju en liten extra sporre i morse också.
Innan jag begav mig ut fick jag ett infall (som jag annars brukar passa mig för), nämligen att ställa mig på vågen. Och tro på fan, siffrorna visade en lägre summa än de sist gjorde!
Jag har alltså inte gjort allt helt fel då med andra ord..
Med denna lilla sporre känns det inte lika trist att röra på sig, man blir ju liksom ännu mera taggad! Så nu när jag ska packa min väska för en natt eller två i stan ska jag även slänga ner lite 'ut-och-röra-på-fläsket-kläder'.


Annars då.
Lunchat med Erik och Loven, long time no see på den!
Trevligt var det i vilket fall och jag hoppas det blir en repris snart igen!

Ligger nu i sängen, blev akut trött och fick huvudvärk..
Hoppas att en massa vatten och två ipren kan göra susen.
Annars är det väl bara att bita ihop, har ett 15.30-21 pass framför mig ikväll och är sedan ledig till söndag morgon - oh, jag gillart! :)


Nä, preppa med ipren och vila ögonen en stund nu då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0