Fina faan fi faan! :)

Just nu har jag absolut ingenting att klaga på, inte ens mitt överflöd av skinn på magen eller avsaknad av pojkvän kan dra ner mitt humör!

Ligger för tillfället på en solstol och steker i Alanya, Palm beach för att vara mer exakt. Kroppen har verkligen fått vad den tål idag då både 'svart på en kvart' och 'Hawaiian tropic flitigt använts! Tror dock inte att jag bränt mig, känns i varje fall inte så..än.. Nä men jag tror att jag klarat mig rätt bra.

Ikväll är det fotboll på schemat, Sverige ska tydligen piska Island (?) så vi ska leta upp nån hyfsad restaurang att beskåda händelsen på.


Nä, man kanske skulle tagit sig ett dopp till. Idag erbjuder det stora blå mastodont vågor så till och med en badkruka som mig kan finna någon form av nöje med att bada. Faktiskt rätt skoj att hoppa/glida i vågorna (ömma knän och armar samt ett sandslott i trosorna är dock något man bör räkna med att få)

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0