Förbannat skoj!

Jäklar, vi närmar oss sakteligen 100 strecket vad beträffar antal läsare - skoj! :)
Tänk då om jag kunde finna den här röda tråden som jag pratat en del om i mitt bloggande, hur många kan det inte bli då!?

Det är förbannat skoj i alla fall att se att det faktiskt är så pass många som tar del av mina, enligt mig, meningslösa inlägg!

Dagen har varit bra, riktigt bra faktiskt!
Okej, det kankse inte var så bra i morse då jag klev upp. Näsan tjock och jag kände mig bara allmänt risig, både psykiskt, fysiskt och utseendemässigt. Hade ingen motivation till att göra nåt (i synnerhet inte det som det var tänkt att jag skulle; tvätta, städa etc etc.) Men då jag kirrat disken, plockat ihop det värsta, sorterat smutstvätten i olika 'färghögar' och tagit en dusch kändes det genast mycket bättre. Att telefonen dessutom gick varm gjorde bara saken bättre då det bara var roliga samtal med fina människor :) Det bästa samtalet kom nog dock från Pär som var trött och ville återfå energi genom en lunch på Draupner.

Efter lunchen packade jag jobbväskan och traskade bort till mamma där jag sedan smorde in hela kroppen med 'svart på en kvart' och la mig ner och njöt.
Faaaan vad jag älskar solen! Enormt bra sak det där gula stora klotet.
(Att jag dessutom fick fin färg gör bara saken ännu bättre!)
Vid 15.30 var jag på jobbet och ett roligt arbetspass tog fart.

Kvällen avslutades med puss och hejdå hos mamma och sedan kvällsfika och mys hos Johanna.
Sitter nu hemma i soffan och inväntar att dagens två första tvättar ska bli klara, var ju såklart fullt i morse då jag var där..meeeen, det tar vi igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0