How come?

Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att vakna till fåglarnas kvitter utanför fönstret.
Tycker det är en bra start på dagen för dom låter så glada :)
(Detta då med undantag för fiskmåsar, skator och kråkor!)

I alla fall.
Hur kommer det sig att jag alltid blir så enormt shoppingsugen då inte ekonomin tillåter det?
Fattar det inte!
Egentligen behöver jag inget heller, men det är ju som roligt med lite nytt och fräscht i garderoben..
Legat och kikat runt på HM's hemsida nu och hittat lite som jag anser mig vara i behov av och nu är jag ju bara ett par klick ifrån att få dessa saker också..hum.


I övrigt så kan jag meddela att det idag är endast 15 futtiga dagar kvar tills vi sitter på planet mot Turkiet.
Meeeeen så skönt det ska bli!
Känner att lite sol och värme kan behövas nu, även om jag nästan nyss kom hem från det.


Inga direkta planer för den här dagen.
Skulle ha varit ut på en lite runda men sen blir det nog soffhäng tills det är dags att sakra ihop och bege sig på bingo.
Premiärtur för mig i Hoddal ikväll, önska mig lycka till!
Till sällskap har jag inga mindre än pappa, Johanna och Rickard med mig - fantastiskt! :)


Nä, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0