I can see clearly now..

..the rain is gone!

Faan vilken bra dag det här blev!

Igår hade jag, av olika anledningar, bestämt mig för att vara sur hela dagen idag.
Sket sig ju redan då jag vaknade i morse och insåg att det var finvär ute.
Blev ju inte sämre då jag på min lilla 'röra på fläsket runda' insåg att solen inte bara sken utan dessutom även VÄRMDE! :D

Svettig och go kommer jag tillbaka till lägenheten, tar en välförtjänt dusch och tar mig sedan rejält med tid på mig framför spegeln (och tyckte att det var roligt), när hände det sist?!
Jag till och med målade naglarna..
Slängde mig på cykeln och mötte upp Johanna nere på Draupner där vi sedan även blev joinade av Rickard och Pär. En god lunch med trevligt sällskap, perfekt fortsättning.
Är magen glad är Ida glad.

En sväng upp till Bergsviken för att ge Pär experthjälp i hand trappbygge och sedan ner till Dollar för att surra lite skit med mina favorit kontorister :)

Fortsatte min turné med en tur till Åsarna och Deckab. Mera kaffe, mera prat och även en del skratt.
Efter Åsarna blev det middag hos modern samt frisering av småttningarna innan jag trampade hem igen.
Har nu, sedan jag kom hem, mest suttit och pratat i telefon. Då bland annat med min fantastiskt fina vän Felicia <3 Men OJ vad jag saknar den människan just precis NU!
Efter Turkiet är det jag som måste få fingrarna ur och bege mig neröver och pussa lite på henne - tror vi skulle må bra av det!


Ett långt och kladdigt inlägg blev det så jag avslutar här innan jag tappar tråden helt.
Godnatt, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0