Måste - borde - SKA!

Blir så less på mig själv.
Förra veckan hade jag ett riktigt bra flow med träningen, vissa dagar blev det till och med 2 gånger/dag.
Den här veckan då?!
Inte ett skit!

Fan då.

Jaja, i morgon ska jag försöka ta mig iväg en sväng från morgonen.
Har ju hunn här men han har börjat tackla av den gamle mannen så han får nöja sig med en kortare sväng så kanske jag tar Hoverberget, alternativt Rörön, själv.
Det är fan inte så många veckor att spela på nu innan den här 'beach 2012' riktigt träder i kraft.
För mig är det ju faktiskt bara 3 dagar kvar (och nej, jag tror inte att jag hinner bli fit tills dess)


Jaja,
bara att ta tjuren vid hornen och göra om ooch göra rätt - igen!

Med dom orden säger jag tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0