Men ge mig nu!

Den här Turkiet resan alltså..
Det är inte förrän nu som jag verkligen börjat längta!
Tidigare har det mer varit, jaja snart ska vi åka de blir väl trevligt - typ.

Nu däremot känner jag verkligen hur jäkla underbart det ska bli!
OJ VAD JAG LÄNGTAR!!
Bara att känna den fantastiska känslan man känner när man kliver av planet och möts av värmen!
Eller när man på morgonen kliver ut på balkongen och det är strålande sol och varmt..
Men snälla nån, kan det bli lördag nu!?

Okej..kanske inte riktigt än.
Skulle behöva lite slantar innan dess och dom kommer ju inte förrän på fredag..
Men i alla fall, hoppas dessa återstående 6 dagar rusar iväg!
Att jag dessutom kommer att kunna pussa en massa massa på finaste syster är ju bara ännu ett stort plus! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0