Nu lell.

Förstår väl att ni väntat länge på detta!
Jag vet, sjukt trist läsning MEN ack så roligt att svara på (dessutom behöver jag allt tidsfördriv jag kan finna) :)

Namn: Ida Cecilia Norling

Ålder: 25 år och här kan jag gärna stanna.

Längd: 175 centimeter.

Skostorlek: 39-40, varierar beroende på vilken sorts sko det är.

Född: I Rätan.

Bor: I Svenstavik.

Gör just nu: Försöker hitta på så många bra tidsfördriv som möjligt för att få resten av den här natten att gå undan så jag får packa ihop och knata hemåt.

Vad är du rädd för: Att en vacker dag 'vakna upp' och ifrågasätta var jag gjort av mitt liv och vad jag gjort med det. Anser att livet är på tok för kort för att slösas bort, det måste finnas nån mening med det - oavsett vad!

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är en väldigt stark människa, jag är en survivor!

Det roligaste jobbet du haft: Hum.. Måste nästan vara ACB-tiden. Inte för att jag kanske skrattade varje dag utan vissa dagar kände att en tändsticka i spånhögen skulle sitta fint. MEN, såhär i efterhand måste jag ändå medge att det var en väldigt bra tid i mitt liv, vi var ett härligt gäng och många fina minnen har jag med mig därifrån.

När tog du ditt körkort: Om jag inte minns helt galet så var det den 2:a juni 2005. Fantastiskt bra dag!

När grät du senast: Förra helgen, dock räknas det inte om ingredienserna till det hela innehöll idiot och alkohol.

När skrattade du senast: Har nog skrattat en hel del idag.

Vem åkte du bil med sist: ;) Fick ju faktiskt skjuts på jobbet idag..

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? De sista ingredienserna till middagen.

Vem åt du mat med sist: Med personen som gjorde ett klokt val och bjöd in sig själv på middag hos mig.

Vem sov du hos sist: Oj..räknas jobbet? Om inte så var det kanske på forum då i stugan vi hade. Fast det kanske inte heller räknas? Dock är det inte hemma (inte jobbet heller) så det får väl bli det förstnämnda.

Vad var du rädd för när du var liten: Kan inte komma på någon annan rädsla än de jag fortfarande än idag har kvar; spindlar och höjder med andra ord.

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Sångerska, skådespelare eller fotomodell.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ja dom gångerna är nog ganska lätträknade. Har aldrig råkat ut för någon olycka och brukar ytterst sällan vara sjuk.

Värsta smärtan du råkat ut för: Ett krossat hjärta är ju aldrig skönt.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Både min familj och mina vänner förgyller mitt liv varje dag! Mycket kärlek till er alla - ingen nämnd ingen glömd!

Något som gjort dig riktigt förbannad: Orkar inte gå in något närmare på en specifik händelse men något som verkligen kan reta gallfeber på mig är då jag blir/blivit orättvist behandlad.

Dold talang: Är ju rätt grym på att göra pizza om jag får säga det själv :p

Vad finns oftast i din handväska: Man kan alltid hitta nån form av 'läppsull' i min handväska.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Absolut inte!

Har du piercing eller tatuering: Mjo, båda delarna. Funderar dock på att 'växa upp' och ta ur piercingarna..eller kanske inte. Det är ju lite jag över dom.

Vilket är ditt favoritplagg: Förutom att jag är löjligt förtjust i min OnePiece så älskar jag stora tröjor; koftor, t-shirts eller linnen.

Sämsta egenskap: Avskyr, och då menar jag verkligen avskyr (!), att vänta!

Ord du använder för mycket: 'Men nu lell' och diverse svordommar används väl rätt kringt.

Vem litar du mest på i hela världen: Systeryster <3

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Fyra tror jag, eller tre..? Fler än två i alla fall, vill ju ha en stor familj!

Favoritgodis: Kan inte svara på sånna här frågor utan att få ångest så jag säger lösviktsgois.

Vem ser du upp till: Mina föräldrar, dom har gjort och gör fortfarande ett ruskigt bra jobb! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0