Taggad.

Helskotta vilket flow jag haft idag sen jag slutade jobba.
Klev av mitt pass klockan åtta i morse, på vägen hem stöter jag på Frippe som bjuder upp mig på en kopp kaffe tillsammans med honom och Micke B. Jaa, varör inte.

Efter en kopp kaffe och surr med karlarna begav jag mig hem och drog på mig tightsen och stack sedan ut på en riktigt härlig powerwalk. Summa sumarum blev 8 km med en riktifgt bra medeltid. Heja heja.
Upp till mamma för att låna lite cash och sedan vidare till solariet. 20 minuter där kändes underbart efter att först haft en vaken natt på jobbet och sedan varit ute på en motionsrunda.
På väg hem smiter jag in på gymnasiet för att få ännu en kopp kaffe och mera surr, denna gång med Micke M och Jonny. Väl hemma i lägenheten åkte alla kläder av och jag dök ner i sängen.

Lyckades dock bara sova ynka två timmar men tror faktiskt att det får så lov att räcka. Tanken är ju att jag ska kunna sova ikväll också - dags att vända tillbaka dygnet igen.

Mamsen frågade om jag ville haka på henne ut på en cykeltur sen ikväll, självklart säger jag!
Jag är kär i min cykel (även om kedjan borde få sig en uppsmörjning) och när jag ändå är inne i någon form av flow är det lika bra att fortsätta.
Jag om någon är mycket väl medveten om hur snabbt det kan vända..


By the way,
idag är det endast 11 dagar kvar till den stundande Turkiet resan.
Maaaaan sa gött de ska bli!
Sol, bad och nån öl i värmen känns som att jag behöver nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0