Tankar..

Att man kan känna sig så kreativ fast klockan är strax efter två på natten är knepigt tycker jag.
Kan inte den här kreativiteten hänga med sen in på dagen också?
Vore ju som fint..

Vaken natt på jobbet.
Rätt gött måste jag säga, i alla fall så länge jag har nåt att pyssla med, hittills har det blivit;
- En dålig film (our family wedding)
- Kik på facebook
- Musik lyssning på Spotify (lyssnar fortfarande)
- Kik efter skor, ÄNTLIGEN har lusten för att köpa skor kommit tillbaka!

Har även hunnit med att kika runt på zoovillage men hittade inget spännande så övergav den sidan lika snabbt som jag klickat mig in på den.

Intresseklubben antecknar förstår jag?

Mycket bra dag har det varit i alla fall.
Kickade igång det hela med möte som varade mellan 09-12.
Fika med fina kollegor och sedan panikångestattacker..närå, kanske inte riktigt..men nästan!

Helt sjukt att JAG som tillhör eliten av öppna, pratsamma och oblyga människor kan oroa sig så mycket som jag idag gjorde för en liten löjlig (inte ordagrant löjlig men ni kanske fattar) middag.
Nå fel må de ju va va!?
Hur som, det gick bra.
Jag överlevde och det var riktigt trevligt! :)


Funderar på om jag i morgon bitti då jag kliver av mitt skift ska ila hem, byta om och ge mig ut på en motionsrunda? Då kan jag sedan somna gott en stund.
Mjo, så får det bli (OM det inte regnar)

Undrar just om jag ska bjuda er på sån där extremt rolig läsning nu, en lista alltså..
Ska kika och se om jag hittar nån skojig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0