The end.

Så var även denna helg över.
Satt och pratade lite idag om att det faktiskt bara är en vecka sedan det var forum..känns snarare som 1 år! (Minst)

Hur som.
Bingo i Hogdal med fina Johanna, Rickard och pappa i fredags.
Jag och Johanna ställde i ordning gofika som packades i picknickkorg, pappa kirrade kaffe och Rickard bistod med bil - Buicken :)
Av hur många bingobrickor som helst så var det dock bara jag som lyckades kamma hem en liten vinst på 200 kr (jag gick alltså bara 50 spänn minus..)

Igår var det jobb från klockan 10 på morgonen till 10 i morse.
Efter arbetets slut begav jag mig bort till mamma för mysfrukost och blev sedan kvar för ett gäng koppar kaffe och surr med modern. Begav mig några gator bort hem till Johanna där hon och Rickard satt och kikade på film. Handlade för den stundande middagen och åt senare god tacos och sedan marängsviss till efterrätt med Johanna, Rickard och Ullis - fina fina vänner! <3

Med tanke på all mat jag intagit ikväll samt att jag knappt varit ute nåt i helgen kände jag att en kvällspromenad vore på sin plats så det fick bli en tur runt Ok, grymt skönt och avslappnande!
Har nu borstat tänderna och gjort mig redo för att krypa ner mellan lakanen, möte imåra bitti så då är det bäst att vara på allerten! :)


Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå trevlig söndagsmiddag/mys....:) Kram kram

2012-05-14 @ 08:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0