Jag vet att du sover..

..känner värmen från din hud, bara lukten gör mig svag men jag vågar inte väcka dig nu.

Hejhej hallå!
WOW!
Long time no see på den här sidan!
Nästan ett helt år sedan jag bloggade - och lika glad för det var jag.. Närå, tanken har slagit mig men sen har det stannat där.

Har hänt sjukt mycket sen sist (konstigt vore det kanske annars!?) Och med tanke på att det, som sagt, snart är ett år sedan det skrevs något här orkar jag inte gå in något vidare på vad som hänt undertiden. Jag tänker ta det från nu, typ.

Just NU sitter jag i soffan i min kliniskt rena lägenhet (bortsett från disken som jag inte orkade ta mig an ikväll) med ett halvt glas vin 'Back in black', det sista från flaskan. Sjukt goda viner dom fått till gubbarna alltså! Hel impad! Ofta brukar vin från kända personer/band inte vara så goda men man köper dom bara för att men så är det inte med dessa viner - dom är fräna OCH goda! :)


Nä fan det här går inte.
Sova sova säng säng säng för i morgon är det jobb hela långa dagen.
Natti och på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0